Om oss
Bloggsolutions finns till för att ge er som bloggar externa bloggtjänster.

Själva tjänsterna hittas på http://www.bloggsolutions.se

Registrera dig på direkten!
 



Senaste Inläggen
Kategorier
Arkiv
Länkar


RSS 2.0
Redigera din stilmall
En av våra funktioner hjälper dig att skapa en design. Du behöver inga som helst förkunskaper inom HTML.

Bara fyll i färger och teckensnitt så får du koden automatiskt.

Få flera läsare
Vi har ett par tjänster som gör att du kan få flera läsare till din blogg.

Bland annat "Spåra dina besökare" och "Tipsa en vän".

Tipsa en vän om den här bloggen

Blogghjälp
Behöver du hjälp med något i din blogg tvecka inte att maila oss
13st artiklar upplagda om bloggning
Yes så har vi då skrivt ihop lite artiklar till er. Till en början är det en blandad inriktning, de är uppdelade i kategorier beroende på vilken nivå du befinner dig på.

Det finns även artiklar som behandlar hur du ska skriva i bloggen och hur du ska få din reklam att synas. Här följer ett urval av artiklar som finns att läsa.

* Skapa två menyer
* Placera sökrutan i loggan
* Effektiv bloggning
* Få sponsorer
* Sälj blogginlägg
* Reklam över headern

För att läsa artiklarna måste man vara inloggad och ni får hemskt gärna komma med tips på artiklar som vill ha skrivna.

http://bloggsolutions.blogg.se
2008-05-21 @ 21:56:25 Funktioner Permalink

Postat av: Josiee
roligt:)

2008-05-22 @ 11:38:16
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Jennny
Hej! Läste i Lari´s blogg att ni även kunde hjälpa till med bloggar. Mitt problem är säkert väldigt litet men jag lyckas inte hitta nån förklaring till varför det är som det är. Min bild, Headern är borta...spårlöst försvunnen men den finns ändå kvar i kodmallen. Mina inlägg, alla utom det senaste har helt plötsligt blivit omskrivna till kursivt. Trots att det inte är så när jag loggar in...utan endast på förstasidan. Sidan till vänster är även den helt i kursiv, alla kategorier, snabblänkar till inlägg mm. Vad jag kan minnas så har jag inte ändrat så mycket som ett streck i kodmallen, utan det hela skedde igår 21/5 efter att ett inlägg publicerats. Hur kan detta komma sig? Hoppas innerligt på att ni vet vad jag ska göra. Mvh Jenny

2008-05-22 @ 18:06:11
URL: http://www.pansky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback